19 oktober 2012

Giveaway... week 42

kralenlades

Zo maar een greep uit de kralen die ik afgelopen jaren gemaakt heb en nog steeds in mijn kralenkast liggen te wachten op een toepassing of nieuwe eigenaar. Lange tijd had ik een Etsy-winkeltje waarvan de opbrengst voornamelijk bedoeld was om mijn hobby te bekostigen...eigenlijk heb ik dat nog steeds alleen wordt er momenteel niets aangeboden.

De gevolgen van de crisis zijn hier namelijk ook de deur niet voorbij gegaan,  ruim 1,5 jaar geleden verloor ik daardoor mijn baan. Al vrij snel kon ik weer voor 12 uur aan de slag op het Rudolf Steiner College in Haarlem, maar omdat dit niet voldoende is krijg ik ook nog steeds deels een werkeloosheidsuitkering. Even dacht ik om als creatieve zelfstandige aan de slag te gaan, maar eerlijk is eerlijk daarin ben ik niet echt succesvol. Hoewel ik in mijn werk best gestructureerd kan zijn, verlies mezelf als "zelfstandige" te vaak in het creatieve proces ten koste van het oh zo belangrijke zakelijke deel. Kortom ik blijf vrolijk doorzoeken naar een aanvullende baan en met mij vele anderen.

Neemt niet weg dat ik wel creatief bezig blijf en om de resultaten daarvan niet alleen maar in een laatje te laten verstoffen, heb ik besloten om wekelijks iets weg te schenken... op zijn Engels een "Giveaway" dus.

giveaway-wk42

Deze eerste week wil ik bovenstaand setje kralen weggeven.
Wil je er voor in aanmerking komen, laat dan een berichtje achter op mijn blog. Alleen reacties die op mijn blog geschreven worden dingen mee.  Dus lees je dit bericht op Facebook dan is het zaak toch even te reageren op mijn "Blogger-blog".

Je kunt reageren tot maandagochtend woensdagochtend 12.00u (europese tijd) en aan het eind van de middag laat ik dan weten wie de gelukkige winnaar is.

Update....
Blijkbaar houden ze bij Blogger niet zo van giveaway's,  ik kreeg namelijk een berichtje van een "potentiĆ«le winnaar" dat ze nu al een aantal keer had geprobeerd om een reactie achter te laten, maar niet door de spambeveiliging kwam. Vandaar dat ik nu de instellingen gewijzigd heb en de reactieperiode verlengd,  ben benieuwd of het nu wel lukt...

Pin It

9 opmerkingen:

  1. En nog een keer proberen! JA , natuurlijk wil ik een gokje doen! Ik vind jouw kralen altijd super en als jij aan de give away gaat beginnen wordt het helemaal geweldig! ;)
    Groetjes Dorith

    Ps volgens mij lukt het nu, Marieke!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat het gelukt is nu nog spannend of je de enigste blijft ;)

      Verwijderen
  2. laat ik ook een gokje wagen, wie wil er nou niet iets moois winnen
    ineke been

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben al lang fan van je kralen....wie wil deze pravhtige kralen nu niet winnen?
    Groetjes, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marieke, ik zou wel anders willen reageren maar krijg dan geen reactie geplaatst? Groejes, Laura Smit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze zijn weer heel mooi, Marieke.
    groet, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had het niet getest omdat ik al een give-away had gewonnen, maar ik lees je blog nog steeds hoor! Heb hem in mijn Google-Reader gestopt en krijg zo altijd fijn je updates mee :)

    Groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He Marieke, ik ben een heel groot fan van jouw kralen en doe graag mee met jouw give-away. Want dit zijn weer beauties!
    Groet Nicolle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marieke,
    via via ben ik op jouw blog beland. Ik ben dol op zelfgemaakte (lampwork) kralen alleen... ze zijn best wel prijzig! Nu snap ik dat wel want je hebt er best veel voor nodig om ze te maken maar toch...
    En nu zie ik dus dat je een paar kralen weg gaat geven. Tja, dan kan ik het echt niet laten om mee te doen!
    Ik ga je volgen en ik zal reclame voor je maken op mijn blog.
    Groet, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...